888104

وضعیت بیت کوین در سال 2022 چه خواهد شد

نیمه اول سال ۲۰۲۲ برای سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال تجربه خوبی نبود. چراکه بیت‌کوین و اتریوم بیش از ۵۰ درصد از بالاترین رکورد خود ATH در اواخر سال ۲۰۲۱ فاصله گرفتند. در حالی که در هفته‌های اخیر جهش‌های کوچکی در قیمت رمزارزها دیده شد، اما به طور کلی به نظر می‌رسد که بازار متوقف شده است. هیچ کس به طور قطعی نمی‌داند بازار به چه سمتی خواهد رفت و آینده ارز دیجیتال چه خواهد بود؛ اما برخی کارشناسان معتقدند که قیمت ارزهای دیجیتال ممکن است قبل از هر گونه بهبودی پایداری، حتی بیشتر از این نیز کاهش یابد.

بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ چندین سقف قیمتی جدید و بالاتر را ثبت کرد که خریدها و سرمایه‌گذاری‌های نهادی شرکت‌های بزرگ نیز به همین رشد چشمگیر قیمت دامن زدند. اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار، نیز در اواخر سال گذشته به بالاترین حد خود رسید و سپس در ماه ژوئن به زیر ۹۰۰ دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح از آغاز سال ۲۰۲۱ تا آن زمان بود. یکی از مسائلی که تاثیر چشمگیری بر این جو منفی حاکم بر بازار داشت، ابراز علاقه مقامات دولت ایالات متحده و بایدن به وضع مقررات جدید برای ارزهای دیجیتال بود.

با وجود تمام این روزهای سختی که بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای سال ۲۰۲۲ تجربه کرد، علاقه مردم به رمزارزها همچنان کم نشده است. این موضوع نه تنها بین سرمایه‌گذاران، بلکه در فرهنگ عامه نیز موضوعی داغ به شمار می‌آید، از سرمایه‌گذاران قدیمی مانند ایلان ماسک گرفته تا آن فرزند دبیرستانی شما! دیو آبنر Dave Abner، رئیس توسعه جهانی جمینی Gemini، صرافی محبوب ارزهای دیجیتال، می‌گوید: «سال ۲۰۲۱ از بسیاری جهات، یک پیشرفت غیرمنتظره و عظیم بود.» او معتقد است که در این سال، «تمرکز و توجه فوق‌العاده‌ای به [صنعت کریپتو] معطوف شده است.»

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *