اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دوره آموزش اصناف

اگر شما به‌ عنوان یک‌ واحد صنفی‌، به‌ قوانین‌، دسـتورالعمل‌ هـا و آئـین‌ نامـه‌ هـای‌ اجرایی‌ مرتبط‌ به‌ کار خود، اشراف داشته‌ باشید چندین‌ مزیت‌ برای‌ شما خواهـد داشـت‌. اول این‌ که‌ شما می‌ توانید بر اساس قوانین‌ و مقررات موجود، رفتارهای‌ صنفی‌ خودتـان را تعریف‌ کنید. دوم می‌ توانید بر همین‌ اساس از حقوق صنفی‌ خودتـان دفـاع کنیـد سـوم می‌توانید از رفتارهای‌ فرا صنفی‌ پرهیز کنید.
تعداد جلسات :

10 جلسه

تعداد دانشجویان :

1074

ویدیو معرفی
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
334000 هزار تومان
شروع کنید

اگر شما به عنوان یک واحد صنفی،به قوانین ، دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرایی مرتیط به کار خود ، اشراف داشته باشید چندین مزیت برای شما خواهد داشت.اول این که شما می توانید براساس قوانین و مقررات موجود ، رفتارهای صنفی خودتان را تعریف کنید. دوم می توانید برهمین اساس از حقوق صنفی خودتان دفاع کنید سوم می توانید از رفتارهای فرا صنفی پرهیز کنید.

همه ما می دانیم که جهل به قانون ، دافع مسئولیت نیست.لذا شما به عنوان صنفی با قوانین و مقررات بسیاری روبرو خواهید بود و نمی توانید به آنها توجه نکرده و آن ها را نادیده بگیرید. بنابراین در این کتاب سعی شده است که مطالبی بیان شود که هم مفید در کسب و کارتان شود و هم اینکه در عرصه های مختلف زندگی بتواند کمکتان نماید.

 

 

::: دوره‌های مفید دیگر :::
/5